Dit blog is verhuist: www.jellevandijk.org

dinsdag, april 03, 2007

Werken aan jezelf

Ik werk aan mezelf. Vanavond een netwerkgesprekje. Afgelopen weekend met een life-coach gebabbeld. Gisteren mijn moeder gebeld. In de trein een korte meditatie gedaan en op mijn werk heel veel gelachen en telkens vriendelijk "nee" gezegd.

In het kader van mijzelf en mijn nabije omgeving dus een nieuwe naam voor dit weblog:

> Jellevandijk.org

De vraag is of jullie allen in je voorkeuren en lijstjes en links de huidige website naam alvast willen vervangen door "www.jellevandijk.org". Die site verwijst nu nog linea recta naar het huidige blogspot-adres maar jellevandijk.org gaat het helemaal worden, dat voel ik nu al!

3 opmerkingen:

Sander zei

Werk je nu aan jezelf of aan je weblog? Hoe verhoudt het werken aan je weblog tot werken aan jezelf? Is de tekst onderdeel van Jelle of is er sprake van voorschrijdende virtualisatie van Jelle? De fysieke Jelle wordt toch niet langzaam het netwerk in gezogen?

:-)

Anoniem zei

Mooi werk. :-)

Bob zei

Wie _ben_ je dan? Dat zootje neuronen in je hoofd? Of toch die vluchtige electronen stroompjes door de neuronen heen.